Melek1921 oluyormu o sekılde ya Allah allah bu sekil de de ılk kez duyuyorum sil ik çizgi eger varsa ne olursa olsun hamile kabul ediliyordu benım öyle olmustu ben inanmamıştım 2ncısı silikti kan verdim hop çıkmıştı ama bebegım kucuk olsun ıstemıyorum acıkcası 2ncıyede cesaretim yok Allahım olmayanlara nasıp etsin