Nur76 Kizlar bebegimin yanaklari soguk oluyor acaba üsüyormu evim 22 derece uzerinide kalin giydiriyorum aslinda ama yanaklar hep soguk nedense bebegim 50 günlük
Ozlem7- Nur76 burnu soğuksa üşüyordur bebek için ideal sıcaklık 23 derece ama sizin evin sıcaklığı da iyi
Ozlem-Uras Nur76 bebeklerin elleri kulakları ayakları ve yanakları soğuk olabilir üşüdüğünu anlamak için karnına bak sıcaksa usumemistir ama ayakları soğuksa daha kalın giydir ayağını patik falan
qwrt1245 Nur76 çocukların üşüdüğü elden ayaktan burundan anlaşılmaz buralar kan dolaşımından dolayı soğuk kalan yerler. Eller ayaklar burun soğuk demek çocuk üşüyor demek değildir. Çocuğun üşüyüp üşümediniz ense ve göğüsten anlaşılır. Oralar sıcaksa üşümüyordur. Ateş ölçeriniz varsa göğüs kısmını ölçün 36-37 arası ise üşümüyordur. 22-23 derece ev ısısı yeterlidir bebekler için
Ayazmom1 Nur76 aynen benim oğlumda öyle sadece yanaklar soğuk bakıyorum geceleri buz gibi şurda bellim
Nur76 qwrt1245 evim 22 derece ama baan anaki 22 derece soguk gibi geligor cocugu kst kâr giydirmekde istemuyorum bi uzun kollu zibin uzeridne bi uzun kollu badi sirtinada yeelk giydiroyorum acaba usurmu oyle
Ozlem7- qwrt1245 neden biz üşüdüğümüzde de burnumuz ellerimiz soğuk olmaz mı aynı işte. Bebeğin de burnu elleri soğuksa üşümüş demektir
Moonlightttt Nur76 giyimi güzel ama yattigim yerde usurum ben ince de olsa bı battaniye de ört derim(ensesi terlerse acarsin tabi duruma göre) bebeğin usuyup usumedigi ense ve göğsünden anlaşılır sıcak demişsin o zaman usumuyordur.eger yapabilirsen 23 24 derece yap canım.yapamazsan 22 ile 25 arası bebek için iyi diyor doktor lar
qwrt1245 Nur76 evim 22,5 derece civarı. Üstüne uzun kollu zıbın orta kalınlıkta bir kazak. Altına da kalın bir eşofman altı ya da ince bir eşofman altı+Külotlu çorap giydiriyorum yelek vs giydirmiyorum baktığımda bacağı karnı hep sıcak oluyor
Nur76 SEDANURRRR evt eleri soguk eldiven giydiriyorum yanakalri hep soguk zaten ama ensesine bakdim iyi hataxkalin giydirdigim icon bi tik terlemis gibi bende hirkaui ciksrip yelek giydirdim
Nur76 Moonlightttt Evet ben zaten uyuduğu zaman kollarını altından ince bir battaniye örtüyorum belden aşağısını da kalın bir battaniye ile örttüm üşümesin diye ya da ince bir organı var onunla örtüyorum
Nur76 Rubab_Mommy burnuna elimle dokundum ve dudaklarımda dokundum gayet sıcak geldi bana sadece yanakları soğuk
SEDANURRRR Nur76 terledikten sonra terinin üstünde soğuması daha kötü hasta olur canım o yüzden çok giydirme devamlı kontrol ediyosundur zaten 🌸
Nur76 SEDANURRRR en güzeline çok ince ne de çok kalın giydirmek Ben el örmesi hırka ya da yelek giydirdiğim zaman çok kaba duruyor ve çocuk içinde hareket etmiyor gibi hissediyorum o yüzden penye yelek giydirdiğim zaman daha rahat ettiğini düşünüyorum zaten evimde öyle soğuk değil ama yine de bebeğin ilk 3 ay içinde anne karnında hissettiğiniz söyledikleri için biraz Tedirgin oldum Acaba üşür mü diye
Moonlightttt Nur76 yok uyumadiginda demek istedim.bebis uyanık da olsa orterdim ben küçükmüş ya o yüzden 🌸