Merhaba 👋
Oglum suanda 17 aylık ve hala biz bulamac tarzı yiyoruz kahvaltıda yemek olarak biz gbi ama arkadaslar yumurta 🥚 sade yemiyor buskiviyle alıstıgı için catallla ezip yediriyorum uzun peynir yiyor oda cok nedir salatalık domates yemez ama bnm biryerden baslamam lazım ama nasıl mesela yumurtayı nasıl sevdircem haslanmıs omlet vb siz nasıl yol izlediniz bi akıl verin bana lütfen yazın yarın deneyecegim anneler yazarsanız beni sevindirirsiniz 😘🌹