anne-11 Kızlar selam doğumdan bu yana günü gününü tutmasada 2 3 gün arayla düzenli oluyordum 8 gün gecikti bu ay neden öyle olduk acaba diye düşünüyorum olabilir mi hamilelik korkuyorum da bebeğim de küçük henüz