Mamay Merhaba 38 gün önce sezeryan doğum yaptım bir kaç gündür inanılmaz bel ağrım var ama normal değil.Bebeğimi yattığı yerden kaldıramıyorum yüzümü yıkamak için dahi eğilemiyorum. Bu kadar zaman sonra ağrı yaşayan var mı?
Sareem Mamay ben biyerde okumustum, sütsüz kahve içilmesi gerekmiş o ağrılari azaltmak için doktor öyle önermiş doğumun hemen ardından . Nekadar doğru bilmiyorum🤷♀️😊
Eylul2018 Mamay maalesef o ağrı oluyor kızım 1 yaşında o bölgeye bastırdığında hala ağrır. İlk zamanlar belim kopacak gibi olurdu kızımı taşımakta güçlük çekerdim eklemlerim sızlardı ay ne zor günlerdi 😳🤦🏼♀️
BusraElifOzhan Mamay Valla normal doğum yaptım epidural iğnesi takıldı ama açılmam birden olduğu için ilaç veremediler bebeğe geçer dediler 3 ay oluyor doğum yapalı iğneyi soktukları yer hala acıyor resmen batıyor eğilip kalktığında
Aslmackgz9292 Epidural dan sonra ağrı oluyor diye annem bana genel anestezi yaptırtmıştı kime sorsam bel ağrısı varmış demişti, eşimde kıl dönmesinden olmuş beni belden uyuşturdular dedi o gündür bel ağrısı kaldı bende dedi
Kahramanlar0 Sipinal oldum 3 gün girdi bel ağrım bir hafta sürdü kendi kendine grçti belim tutulmuş gibiydi yataktan zorla kalkıyordum karnımdan çok belim ağrıyordu kendi kendine geçti
Zumzum Ben doğum yapalı 8 ay oldu o bel ağrısı hala var ve kalıcı olacak diye korkuyorum ben de 😕 geçer diyorlar ama bakalım göreceğiz 🤷🏻♀️
Gamzeciks BusraElifOzhan benimde öyle oldu epidural yaptılar ama 9 cm açılmadan sonra. Doğuma faydası oldu mu bilmiyorum. 1 hafta oldu doğum yapalı. Kalçam belim felaket.
Aybars22 Mamay benimde 8 ay oldu doğum yapalı sabahları özellikle çok agriyo yataktan kalkamıyorum sağa sola donemiyorum ve yüzümü yikamak için egilemiyorum. feci bı ağrı insallah kalıcı değildir geçer
Kahvegerek Bende hiç bel ağrısı olmadı Doğumdan sonra da olmadı doktor kahve içmemi önermişti ağrı olmaması ve ya dinmesi için baya içmiştim sade açlıktan belki ondan mı bilmiyorum
Mamay Masal34 ben fizik tedaviye başladım inanılmaz rahatladım. Ve bel bölgesinden omurlsrın arasına ufak dozda kortizonlu bir iğne yapıldı bebeklerin ciğerleri gelişsin diye de yapılıyor emzirmene engel değil dedi. O iğne çok fayda etti.