Kızlar oğlum 20 aylık, geçen kışı temiz atlatırken bu eylülden beri bronşit bronşit + orta kulak olduk. 2 ay temiziz derken dün boğaz enfeksiyonu oldu. Tek problemimiz ateş ( inatçı) ve iştahsızlıktı. Antibiyotiğe başladık ( yeniden ve yeniden) doktor salgın var dedi. Gerçekten böyle bir salgın mı var? Günde 20 dk dışarı hava alan çocuk nasıl kapıyor kafayı yiyeceğim. Calpol düşürmeyince dolvenle dönüştürmeye başladık. Sabahtan beri ateşi 37.4 lerde diye ilaç vermedim ama elim ateş ölçersen inmiyor. Tırlatıcam az kaldı. Evde ne yapmamı önerirsiniz?