Anneler lütfen fikir verin. Dört aylık bebeğim. Bebeğim de ben de hasta olduk. Bu süreçte çok da su içememiştim boğaz acısından. Şuan sütüm yok denecek kadar az. Sağlama rağmen alt yüzeyini dahi doldurmuyor. Bebeğim memeyi almak istemiyor doğal olarak ağlayarak geri çekiyor kendini. Sütümün kesilmesini istemiyorum neler yapmalıyım ki hemen artmalı😞