Biraz Zaman sonra geçiyor , hastalık çok kötü huysuzluk getiriyor bizde 2 ay hasta olduk basından ve benden başka kimseyi istemedi malesef allahtan ozaman çalışmıyordum. Ama sonra düzeldi eskisi gibi uyumlu bi çocuk oldu 20 aylık olduk bugün ama bizde sanki yavaştan 2 yaş sendromuna giriyor gibiyiz