BalAnne1 Merhaba öncelikle gecmis olsun.
Herkes de aynı olacak diye bir şey yok ben gittim takıntılarım ve kıskançlık için bana verilen ilaçlar beni daha kötü yaptı her gece kabuslar görüyordum burda ilacın yan etkisiymiş hemen gittim ilacın dozunu düşürdüler ve değiştirdiler bu sefer fe yine rüya ve titreme oldu bende bıraktım. Ama tekrar gitmeyi düşünüyorum.