Merhaba güzel anneler🌸 bir derdim var kii ha düzelir ha düzelir derken hiç birsey düzelmiyor bekliyorum sabırla.. 18 aylık bi oğlum var 16 dişi çıktı diş sıkıntısı yok. Atak sıkıntısı şuanlık yok. 3aylıkken emmeyi bıraktı mamayla devam etti. Şimdilerde yaklasık 1 ay olucak ağzına lokma koyamıyorum ne mama ne çorba ne meyve sebze.. tek istediği çikolata şeker ıvır zııvır he bide kaju fındık falan yer. Gün içinde başka hiç birsey yok. Tükendim yoruldum bittim gece açlıktan uyusa bile sürekli uyanıyor gündüz atıştırmadıgı zaman sürekli huysuz ne yapacagımı sasırdım her yolu denedim. Korkuttum bağırdım yediremedim, oyun oynarken denedim yediremedim, kendi önüne koydum yediremedim ne yapacagım ben kilo kaybetmeye başlayacak artık doktora götürdüm herseyi normal iştah surubu veriyolar içiriyorum hala daha ama yok işe yaramıyor. Yemediği için bünyesi düştü hasta suan😢😢