Biz bugün tam 10 ay 15 günlük olduk. Atak takvimine göre atağın 14. Gunundeyiz. İki gün önceye kadar uykularimiz çok duzenliydi. Ama şuan yavaş yavaş kelimeler söylemeye başladı. Kendi başına ayakta kalmaya başladı bu yüzden meraktan uyumak istemiyor. 8. Aydayken de yaşamıştım bi 15 gün öyle idare ettik. Tam düzeldi derken bu sefer yine başladık. Ne kadar uykusu olursa olsun uyumak istemiyor. Artık uykusuzluktan ağlıyor ben yatırıyorum ama yine ağlayarak uyuyor. Kalkmak istiyor bu seferde. Yani ağlayarak uyuyor bizim oğlan şu iki gündür. Bugün o yüzden tek uyku yapabildik. Daha yeni uyudu bakalım akşam kaçta yatacak? Sizde ne var ne yok?