elalina Ben 3 aylıkken başladım 2.5 aydır kullanıyorum oncelikle gözden kaçıyor 6 hafta süresi şişenin unutmayın bitsede bitmesede atmanız lazım. Şişenin yanında yazıyor. 4*2ml olarak kullandım. 2 ml ortalama çay kasigina geliyor. Şükürler olsun kurtuldum gazdan geçmeyen hickiriktan evet uyutuyor da rahatlatıyor çocuğu tamamen bitkisel. Sap simplex , zinco vb ilaçları da kullandım. Gazına iyi geldiyse kabızlığıni çözemedi. Halen ne zaman inatçı hıçkırık olsa azıcık veriyorum 2 dk geçiyor.Akliniza bişey takılırsa instgramda whatshap hatları var yardımcı oluyorlar. Şifa olsun 🌼