Muaziim Kızlar arkadaşım doğum yapacak bizde evini temizlicez çok zor bi hamilelik geçirdiği için camlarını çok uzun zamandır silememiş aşırı pis. Önünde korumalık cam var penceresni açınca. Sizce nasıl temizlemeliyiz en kolay?
Mevanurummm Muaziim önce bir duru su ile kabasını alıp sonra da fısfuska tekiz bir bezle silip geçin ☺️
Mhnds Muaziim saç kremsiz şampuan ile mis gibi olur köpürtün silin sonra kuru bezle durulayın ayna gibi parlar :)
Kaderlmc Muaziim ilk önce kabasını alın duru su ile sonra nasıl cam siliyorsanız suyuna azıcık makine parlatıcısı koyun öyle silin
Bulutbey Muaziim Önce mutlaka bir tozunu alın derim ben suya biraz fayri biraz çamaşır suyu katıyorum. İkinci suya da sirke katıp siliyorum. Ben de cam silmeyi hiç sevmem ve silmem de. Öyle yılda 3-4 belki o yğzdn benim de canlarım çok kirlenir