MLSVS bilmiyprum bebeginiz kaç aylık yeni dogummu yaptınız ama benim bebegim 8 ayşık bagısıklıgımın düştügünü düşünüyorum bende kolay kolak hastalanmam ama bu kış hastalıktan kurtulamadım 2-3 kere grip oldum , 1 korona geçirdim 3-4 ay içinde oldu bunlar, bağışıklığımın düştüğünü düşünüyorum dogumdan dolayı, sxcık keyfim kaçsın ıhlamur içiyorum bol limonlu, her sabah pekmez, ceviz eksik etmiyorum meyve tukrtmeyi pek sevmem amw zorluyorum bu soguk günlerde kendimi, beniö bu sekilde gidiyor