Merve5693 Önlem almadım mama tabağını koyuyorum önüne döke saça yiyor zaten şu an tadım aşamasındayız
kollu önlük takıyorum
ben kaşıkla veriyorum sonra o tabakta kalanla oynuyor, yiyor, kokluyor, tanıyor. Doktorumuz bu şekilde önerdi bize. Yemeği bir amaç olarak gösterme yoksa sana karşı kullanır dedi ben de oyun olarak sunuyorum.