bebisimmm1 Merhaba sevgili annisler, Dün bi talihsizlik yasadim, bebisime baya ürün baktım sepete ekledim filan 150₺ indirim kuponum uctu🤷🏻♀️ erisemedim. Elinde kupon olup ihtiyaci olmayanlardan benimle paylasmalarini rica ediyorum. Teşekkürler 🌻
muhendisanne1 bebisimmm1 200 e 75 ₺ hediye kuponum vardı sepetimdeki ürünleri almayı unutmuşum ve kupon gitti oy oy bende kupon bakıyorum ne güzel olur yine olsa kaç gündür aynı şeyi yapıyorum saf gibi 😭