Kızlar neler yapıyosunuz bu aylarda, ozellikle beslenme konusunda, biz sabahları tavada yumurta sarısı, cok az peynir, ceviz, pekmez bu sekildeyiz, birde aksamları yemek veriyorum, bu sekilde iki öğün yeterli midir sizce, anne sütüde alıyor, instamomları gördükce bazen yetersiz hissediyorum, ben oğluma ozel menüler hazırlamıyorum, tuzuna dikkst ediyorum ama kendi yemekkerimizden vermeye basladım ayına göre verevilecegim seyleri, ekmek vs hiç vermedim, ama instagramdajiler gibi yok prinç unku yok ruşeymli değişik tarifler yapmıyorum sizce yetersiz bir anne miyim , siz neler yapıyosunuz ???