Nuriye38_ Selam hanımlar pelinin zayıflama cayini kullanıp memnun kalan varmı acaba haliyle doğum sonrası baya bir saldık kendimizi…
Misracalik Nuriye38_ 3 sene once bir arkadasım kullanmıstı cok cok zayıflamıştı kısa zamanda . bebegini sütten kestikten sonra kullanmıştı bende almak istiyorum ama emziriyorum
1234567890__ Nuriye38_ Daha önce duymadığım için bakayım dedim https://www.sikayetvar.com/pelinincayicom burdan kullanıcı şikayetlerini gördüm. Her bünye aynı değil tabi de sağlık önemli 🙋🏼♀️
DurununAnnesi12 Nuriye38_ zayıflama çayları tehlikelidir içmeyin önermeyin de en sağlıklısı spor ve diyetisyen kontrolünde zayıflamak bu tür ilaçlara güvenmeyin
Nuriye38_ 1234567890__ evet tabiki herkes bir değil yorumlarin yarısı iyi ise yarısı kötü cidden kilo vermek isteyenler denemekten birşey olmaz
Nuriye38_ MeteNaz Detoksia kullanmıştım bende sabah aç karna igrenc bir tadı vardı kilo felan veremedim emzirirken içebilirsiniz dediler… Üstüne sanki aldım