Anne sütü enerji ihtiyacını karşılamaya artık yetmez. Ama 1 yaştan sonra dönem dönem iştahsızlık olabilir. O zamanlarda çok baskıcı olmamaya çalışın yoksa arada inatlaşmaya döner. Bu da iyice yemekten soğutur. Ne seviyorsa onunla çeşitlendirmeye çalışın. Mesela benim oğlum yoğurda hayır demiyor iştahsız olduğu dönemde yemeklerini yoğurtlayıp veriyorum, gibi.. reddetmeyeceği şeyler üzerinden ilerleyebilirsiniz. Bir de her bebeğe aynı etkiyi yapmıyor sanırım ama balık yağı kullanmaya başladık doktorumuzun önerisiyle ve iştahına etki etti diyebilirim.