Kızlar lütfen yardım edin 4 b sözleşmeli personelim şuan yıllık izne ayrdildim bana 9 bin kusuratliy iki defa analık ödemesi yapıldı şimdi de ariyorlar SGK’ya borclusunuz bu paraları geri odemeniz gerekir diye napacagim lütfen yardım edin analık parasını geri isteyebilirler mi