Kızlar 4 aylık bebeğim var 5 gündür kakaisni yapmakta zorlanıyor 3.gun acile götürdüm doktor 6 güne kadar normal dedi ama ben oğlumu biliyorum her sabah düzenli olarak yapar sağlık ocağına gittim çok az lavma yapabilirsin dedi bitkisel Almanya dan gelen lavma yaptım oğlum o dakika kakasını yaptı ertesi şimdi yine kıvranıyor yapamadı saf zeytinyağı veriyorum manasınadır da katıyorum poposuna da masaj yapıyorum ama yok yapamıyor yardımcı olacak olan var mı ya