Kizlar merhaba bebegim bugun 2. Ayini bitirdi son 3-4 güne kadar gaz problemi çekiyorduk sürekli ağlıyordum uyuması bile zordu ama doğduğundan beri gece uykusu iyi şimdi de hem gece uyuyor hem de gündüz uyuyor sürekli uyumak istiyor emiyor ağlıyor tekrar uyuyor uyutmazsam ağlamadan durmuyor ama saat başı belki 10-15 dakika uyuyup tekrar uyanıyor acemiyim sizce normal mi