Merhaba arkadaşlar
Bebeğim 3.5 aylık Anne sütü çok az alıyor Sma mama kullanıyorduk 1 ay yeşil kaka yaptı mamadan sanıp bebelac golda geçtim 3 gündür de yedikten sonra kusmalara başladı . Napıcagımı şaşırdım mamadan mı yeşil yapıyordu acaba tekrar sma ya geri mi dönsem fikirleriniz neler