Selamlar ,
bebeğim 38 hünlük ve onu her emzirdikten sonra göğsümde sızlama ve ucunde beyazlama oluyor , doğru kavrıyor artık önceden iyi kavrayamıyordu ve çatlaklarım olustu hala var yam ıyılesmedı bundan dolayı mı o beyazlık oluyor sızce ? Bırde artık agırlasıyorlar sıze gore en uygun emzırme pozısyonu nedır ? Yardıncı olursanız sevınırım..