Merhaba anneler kızım 5 ay 20 günlük oldu 6 aylık olmak üzere artık yavaş yavaş oturmaya başladım. Arkasına emzirme minderi koyuyorum yada koltukta yastıklar koyup oturtuyorum ama vücudu hep öne gidiyor birde kambur gibi duruyor dik duramiyor normal mi acaba ? Henüz dönemiyor da 🙁 8200 du kilosu 5 aylıkken Dr kilolu bebekler geç dönebilir dedi. Normal mi böyle durmasi ?