0znur Kızlar bir süredir oğlumun pipisinin alt tarafında, derinin altında pirinç tanesini yarısi kadar beyaz birşey var, görünüyor. Anneme gösterdim iltihap dedi ama, doktora gitmem gerekir mi? Normal mi? ( Sünnet olmadı-8 buçuk aylık)
Sedakcby 0znur yani görmeden bilmeden herhsngi bi yorum yapılamaz. Çocuğumuzda gozlemdigimiz en ufka bi tuhaflık anormal bi durum varsa tabiki doktor görmesi gerekir. Sizin tarif ettiğiniz şekilde beyqz pirinç tanesi olarak bi yorumda bulunamaz kimse diye düşünüyorum 🥰 en iyisi doktor görsün.
Mora 0znur yağ bezesi gibi bir şey olabilir bilemedim ama rutin kontrole götürünce bir sorarsınız sanmıyorum bir şey olduğunu
kamusbuglem 0znur merhaba benım bebeğimde 4 aylık benımkındede öyle bişey var derisinin altında nokta gibi beyaz siz götürdünüz mü doktora
0znur Sedakcby fotoğraf çekecektim ama uyudu 🤷🏻♀️ en anlaşılır şekilde tarif etmeye çalıştım 🙄 sadece endişelenmeli miyim bilmiyorum. Doğru anne olunca her detayını inceliyoruz 😊 teşekkürler yorumunuz için 🌺
Sedakcby 0znur tabiki endişelenmekte haklısınız. Burda birinin bebeğinde benzer bi durum olsa bile sizinkinden farklı olabilir belki o kötü biseydir ama sizde bişey yoktur 🤗 onu demek istedim aslnda. Sonra boşuna morel bozukluğu olur siizn için. Hastalık veya herhangi bi anormallik durumlarını yoruma kapalı tutuyorum ben mesela kafa karışıklığı oluyo cidden hemen doktora götürüyorum, ❣️
0znur kamusbuglem evet doktor gördü. Önemli birşey değilmiş, yağ olduğunu söyledi. Sünnet olunca geçer dedi