Archimom Slm, oğlum 13 aylık oldu fakat hiçbir şey yemiyor, özellikle son 1 aydır çok arttı iştahsızlığı, mama içiyor normalde, ona da çok alışmasın diye az veriyorum bu sefer de kilo vermeye başladı. Var mı bu süreci geçiren? İştahsızlığı neden olabilir
birfincantuzruhu Archimom aynı durumdayız. 13 aylık emiyor ve sadece çorba içiyor. Tek çeşit çorba dışında bisey yediremiyorum inşallah geçici bi süreçtir.
lgsya Archimom 11 aylık nerdeyse ıkı aydır iştahsızlık var sadece anne sütü dıyebılırım mıdesıne gıren hele kasıgı gorunce agzını kapatıp daha acmıyor elımle ıkı uc sey yıyor sadece umarım gecıcı surectır 😞