Cemrenzz been 😅 kızım 13 aylıktı o zaman hamileliğin başlarıydı çocuk doktoru emzirmeye devam edebileceğimi söylemişti bende devam ettim kadın doğum dr ise pek emzirmem taraftarı değildi yani iki dr kendi açısından düşünüyordu sanki. Ama çocuk dr demişti doğum dr ile görüşün oda sıkıntı yok derse emzir demişti sonra kanamam oldu azcık bırakmak zorunda kaldık düşük tehlikesi dedi doktorumuz ilaç vermişti kasılmayı tetiklediğinden demişti dr.belki başka sebepten kanama oldu bilmiyorum bi kez oldu oda bidaha olmamıştı emzirmeden dolayı değildi belki ama dr önlem almak adına bıraktırdı açıkcası. Ben tecrübemi paylaşayım sizde bi danışın