Papatya00
Solomom baby kullanıyorum yenidoğan aparatıyla beraber ama ilk üç ay kullanılırken en fazla 45 dakikayı geçirmemek gerekiyor diye biliyorum, ben oğlumla daha 4-5 kez 30 ar dakika kullandım gayet keyifliydi bu arada 69 günlüğüz ayrıca edineceğin kangurunun ergonomik olmasına önem vermeni öneririm bebeğin omurga sağlığı için önemli bir husus 😊
Bu arada ben direkt solomom un üretim yerine gidip gördüm ve öyle satın aldım kesinlikle memnunum kumaş kalitesi, kumaş boyası, sağlamlığı gayet iyi ve Türk malı olup yerli üretim yapması da beni çeken sebeplerden oldu 👍🏻😇