Kızlar 2 aylık bebeğimde fizyolojik reflü var, kusma şikayeti yok sorun emerken huzursuz olması sürekli hık hık diyr sesler çıkartması bazen nefes kesiliyor gibi olması vs bunun icin doktor bize molitiliuium diye bi surup verdi 2 gündür kullanıyoruz henüz etkisini göstermedi. Reflü yatağımız var ama onda da rahat edip uyuyamıyor emzirme yastığında bi tık daha iyi uykusu onda fa yastık kullanmak istemiyorum 1 yaş öncesi icin, sizler nasıl çare buldunuz ?