Mirayfiliz Kızlar selam,60 tl lik satış yaptım ama hesabıma 48 tl geçti.kazancının hepsi senin yazıyordu.neden böyle oldu başına gelen var mı?
OzgeKaratas20 Mirayfiliz kargo boyutundan ötürü kesilmiş olabilir mi? Cüzdanım sekmesine girdiğinizde kargo hareketleri hesap hareketleri var bi kontrol edin isterseniz ben de satıs yaptım daha yeni hiçbir kesinti yaşamadım
Cnmyvrmm1 Mirayfiliz kargonuz belirtilen desiyi aşmış .✔️Ve asılan ücret tarafınızdan tahsil edilmiş .🧚aktif olarak kullanıyorum da hakimim bu nedenle 🌷ben şimdiye degin kesinti yaşamadım . Sıkı, havasız , olabildiğince kutusuz göndermek gerekiyor .
Mirayfiliz OzgeKaratas20 bende anlamadım herhangi biraçıklama yok,sadece ürünlerin altında 24 tl yazıyor,niye böyle oldu ki anlamadım
Zebe Bana da aynısını yapmıştı. O günden beri sildim kullanmıyorum uygulamayı. Hem kesinti yapmıyorum diyor hem yapıyor
Cnmyvrmm1 1ana_2evlat dolap peşinen komisyon alacağını söylüyor ☺️Dolapta her üründe istisnasız kesinti var .
Deletedmom4444 1ana_2evlat Dolota komisyon kesiyor.16 tl sattiginiz bir urunu 9.5 tl dan satmis oluyorsunuz.
Mirayfiliz Kızlar dolap uygulamasında kargo boyutu seçiliyor ben gardropsta hiç seçmedim ki,sormadı bile bana direkt kargo bedava yazıyor
Cnmyvrmm1 Mirayfiliz doğrudur biz sevmiyoruz gradprosta , dolapta boyutu biz seçiyoruz . Gardrops ise ürünü yüklediğimiz kategoriye göre size desi hakkı tanıyor . Yani gardpeosta kategorinin doğru seçimi çok önemli 🌷
-erCansu- Mirayfiliz evet sormuyor ama biraz karıştırın uygulamayı kargo boyutunuz böyle olsun vs falan yazıo
1ana_2evlat Deletedmom4444 Ben mesela 230tl ye bir urun yukledim bana ne kalacak? 200 yaziyor dogru mu
Mirayfiliz 1ana_2evlat ya bende de 60 tl yazıyordu 48 geçti anlamadım,95 tl daha geçecek teslim edilince ürünler ondanda 95 yazıyor ama herhalde kesmez,uygulamada destek kısmı var oraya yazdım ama bakalım cevap verecekler mi