UcuBulunamayanBant tunosum geçmiş olsun hayırlı uğurlu olsun dediğiniz gibi hem acıkmış hemde sizi ozlemistir ondan ağlıyordum ben evde yaptırdım bebeğim hep beni gördü mesela elini tuttum o yüzden hiç aglamadi sadece ilk iki cisinde ağladı oda çok az
Yusufagahinannesi busra___07 aşıları yaptırmasaydınız çok ağır gelir. Benim 3 günlük sünnetliyken vardı 10 gün sonra yaptırdım doktorla konuşup
tunosum noluyoya 1 saat sonda dediler ama çok ağladı ben doktora söyledim yarım saat dolunca emzirdim
Serzeyy tunosum 9 aylık lokal dikişli sünnet oldu oglum. Ac gelin falan demediler bize normal gittik yarim saat surdu benim yanımda oldu sünnetini. İlk cisinde inanılmaz agladi abartmıyorum 3 4 saat hic susmadı resmen. Sonra biraz daha normalleşti. Doktor karton bardak koyun falan dedi biz denedik ama pipisini yapışmak üzereyken gördüm bardagi o yüzden sünnet kilodu aldim ben yanlarından diktim küçük hale getirip bezini taktim üstüne ve cok rahatladı o şekilde. Sünnet kilodunu takmadan pipisini üzerinde bez koymuştu doktor krem falan sürüp bende yapısmasin diye zeytinyağda surmustum. 3 gün sonra dusa soktum her bez değişiminde kremleri kullandım.
tunosum Serzeyy ben köpük bardak koydum doktor gerek yok demişti ama pipinin ucu beze değmesin diye koydum. Sargı 2 güne düşmezse gel dedi ve ağrı kesici dışında bişi vermedi anestol istedim yazmadı. Siz hangi ilaçları kullandınız? bizim operasyondan ilk çıktığında boğazı patlayana kadar bağırdı ağladı sanırım o sırada o da çiş yapıyordu 😔
bukaga tunosum dogumdan 2 . Gün oldu. Hicbir şey hissetmedi anestezi almadı. Sonrasında da pansumanı kücük ve hareketsiz oldugu için kolay oldu sükür atlattık
tunosum Bedsssss şu anı yazayım size, hastaneden geldiğimizden beri hiç ağlamadı ve huysuzlanmadı. 4 saatta bir şurup veriyorum. Gece uykusuna yattı gecemiz de iyi geçer inş
1234TA Kızlar ya bizde sünnet olcaz 4 aylık olduk bi doktor araştırdık bulduk kendi özel muayenehanesinde yapacakmış acaba hastane de mi yapsak bilemedim bişey fark eder mi? Muayenehanesi de gözüme küçük gibi geldi hep orda yapıyormuş hiç hastane gibi değildi acaba o yüzden mi içime sinmedi anlamadım eşim de Bursa’nın en iyi sünnetçisi dedi
tunosum 1234TA Ankara’da da var öyle kendi yeri olan lokal anestezi ile yapan. İnstagramda yazın doktorunuzu bakın bi kaç takipçisi var yorum yapan var mı
yildizligece tunosum gecmis olsun yas olarak hastanede yapilmasinin bir siniri varmidir acaba bilginiz var mi
tunosum yildizligece 6 aydan sonra dikişliyi genel anestezi ile yapıyorlar bildiğim kadarıyla o nedenle dikişli olacaksa ve 6 aydan büyükse hastanede olacak. Ama her yaşta klipsli küçük tıp merkezlerinde ya da muayenehanelerde oluyor diye biliyorum
Danlacann tunosum emin olabilirsin en kötü ağlaması bu 😢 biz 2 buçuk aylıkken sünnet ettirdik ve aynı dediğiniz şekilde o içli ağlamasını hala unutmuyorum 🥺 ama 2. Güne çok etkisi kalmıyor bir haftaya hiç bir şey kalmıyor ..çok geçmiş olsun 😊
spaceship Geçmiş olsun, bir hafta dolmadan toparlıyorlar. Oğlum da 6,5 aylıkken olmuştu. Neden genel anestezi tercih ettiniz acaba ? Farklı bir operasyon daha mı dahil edildi ? Oğlumunki o aylarda dikişli ve lokal olarak yapıldı. Merak ettim.
tunosum spaceship yapan doktor arkadaşımdı, o en doğrusunun böyle olacağını diğer türlü tehlikeli olacağını söyledi . Damardan bi narkoz değil de hava verildi sedasyonla uyutuldu