Canımmm anneler 21 aylık oğlum var çok hareketli kendi başına oyun kurmaz olsa bile kısa sürer ama yanında ben ve babası olunca oynar bu aralar tv izlemek istiyor kumandayı getiriyor aç diye bazen açıyorum basen açmıyorum birlikte oynuyoruz ve 1 haftadır hırçın huyları var oyuncaklarını sağa sola hızlıca fırlatıyor ve yüzüme vurma huyu çıkarttı kızmak istemiyorum ona anlatıyorum yanlış olduğunu ama tekrar yapıyor nasıl baş edeceğimi şaşırdım yemek yerken sağa sola fırlatıyor yemeklerini gözümün içine baka baka ben yedirmeye çalışıyorum o öyle yapınca bu aralar böyleyiz kızlar lütfen tecrübe leriniz paylaşırmışsınız bu duruma çok üzülüyorum 😔😔