Günaydin hanimlar bilgisi olan varsa lütfen yazsin!
ben almanya doguma büyümeyim ama türk vatandasiyim sinirsiz oturuma sahibin oglumu türkiyede dünyaya getirdim ve aile birlesim icin basvuru yapmak istiyorum idatadan basvuru yapacaktik ama randevu alabilmek icin belirli bi miktar para yatirilmasi gerekiyor
acaba alman konsoloslugundan kendimiz telefonda randevu alabiliyormuyuz ve para istiyolar mi ? Ve nasil bi yol izlemeliyim bu durumu yasayan varsa lütfen yardimci olsun 😊😊😊