Mrv3535 Merhaba oğlum 3ay 22 günlük. 3 gün önce sünnet oldu. Bugun bezine baktığımızda sarımsı akıntı ve biraz kan lekesi gördük. Doktor önemli değil desede ilk defa başımıza geldi tedirginiz. Sizlerin böyle bir durumu oldu mu?
Anneyimm2 Mrv3535 bizde 3 ay 5 günlük Ken sünnet ettirdik aynı dedıgınız gibi oldu doktor sorduk hıc bir sıkıntı yok dedi şükür cok cabuk ıyılestı hiç sıkıntı yasamadık sadece son 1 dikişi kaldı
Mrv3535 Anneyimm2 inşallah öyle olur küçücük çocuklar için zor bir durum ağlamaktan beter oldu yabımıza geldiğinde, amrliyathsneye girememiştik biz yanına
Anneyimm2 Mrv3535 benim buyuk oglum 1 bucık yasında oldu dedıgınız gibi aglıya aglıya mahvoldu 1 yıl ustunde atamadı ama küçüğümü 3 aylıkken yaptırdık sadece ilk çişini yaparken agladı sonra bıdaha hıc sıkıntı olmadı sizinki niye oyle oldu
Mrv3535 Anneyimm2 operasyon sırasında ellerini ayaklarını tutmuşlardır belli bir süre kıpırdamasın diye, bizim çocuk hiç öle şeye gelemez çığlığı basar zaten birde iğne vuruldu uyuşşun diye korkmuştur diyr değerlendirdik biz