AyazMerve Yorumlara bakarak bu bezi denemeye karar verdim . Molfixten memnundum ama sızdırmaya başladı sabahları . Bezin kalıbının bir tık büyük olduğu yazılmış . Bebeğim 13 kg , 4 numara 14 kg ye kadar . 4 mü denemeliyim 5 mi 🤔
ayscnky1 AyazMerve 5′i deneyin. bende sleepyden molfixe geçtim. goon bebek bezini merak ediyorum iyi yorumlar gelirse bende denerim 😂
Nilarasu AyazMerve benim kizim 9 kg. Ben de goonu dun aldim baslik actim hatta ben de. 4 numarasini alsim. Kizim gece emen ve cok cis yapan bi cocuk. Hic sizdirmadi🙄 hatta sabah uyaninca kaka bile yapmis. Yumusacik cok guzel bi bez cok begendim ben. Siz isterseniz 4 numarayi da bi deneyin. Emicilikle ilgili bi sorun yok cunku. Acaba bol mu bagliyosunuz bir de ?
bensukus19 AyazMerve bence beş al yeni çıkan ürün biraz küçük ben bebeklikten veri kullanıyorum kızıma
ayscnky1 AyazMerve hem uygun hemde güzel diye duydum. sleepy bile molfixle aynı para olmuş gerisini siz düşünün 🥲
AyazMerve Nilarasu yaa sevindim sızdırmadıysa .Tek sorunum buydu . Gayet iyi bağlıyorum aslında ama bebeğim çok çiş yapıyor tutmuyor bez sanırım . Teşekkür ederim 🥰
kaymakliekmekkadayifi AyazMerve evet bi tik buyuk kizim 8 kilo 3 numara kullaniyorum. Ama artik 4 e gecmeyi planliyorum. Ben 1 tik bol kullanmayi seviyorum çünkü. Pisik riskini en aza indiriyor o sekilde. Ben kiz cok pisik oluyor cunku. Eger boyle sorununuz yoksa kucuk 1 paket 4 alip deneyin olmadi 5e gecersiniz. Ben olsam kizimin cildinden oturu direk 5 alirdim😂