eylul_asel Bebeğim çok kötü ıkınıyor gazdan dolayı hep kusuyor ve reflüsü de var mide gazını çıkartıyorum yine aynı benmi gazını iyi çıkartmıyor um anneler lütfen yardım edin sam sipmlex damla metsil kimyon hepsini denedim tık yok 😓🤷
ayscnky1 eylul_asel bebeklerin gazı bitmez malesef ki biogaia da iyidir doktorunuza bir danışın kullanın isterseniz. birde emzirdikten sonra biraz dik tutun hemen yatırmayın.
zeynepbali04 eylul_asel of damlalar çok pahalı ben hemen hemen herkese önerdim bizde çok gazıydık zinco diye bir damla var hemen kesiyor gazını günde 3defa 8 damla veriyordum 2 aylıkken bitti gazı 35 tl galiba