Irmakprensesinannesi feamtrmea vqlla şuan günlük her bez artışta ama geçen hafta sleepy ebebekten 169 aletini 124 TL almıştım
senceumrumdam1 feamtrmea Valla artık nerde indirim var kampanya var onları takip etmekten başka çaremiz kalmadı
2maviboncuk feamtrmea Mikrobun minios bezi çok güzel ama güncel fiyati nedir bilemiyorum ben önceden stok yapmıştım
61arzu feamtrmea bebem naturel var 0 75 geliyor tanesi 120 tanesi 90 TL ben 4 numarasını aldım dün daha da uygunsa yok canım bildiğim kadarıyla
2maviboncuk feamtrmea Oo okadar olmuş mu ya Nalet olsun bunlara Bi bezdemi dolarla yurt dışından geliyor anlamıyorum ki herseyi dolara bağlıyorlar kafalarına göre zam yapıyorlar artık iyice çivisi çıktı bu işin ya
feamtrmea Beren-2020 bende önlem almıştım en son 5 numara 70 Li 56 tl ye ama şimdi o fiyata araki bulasın😩
feamtrmea 2maviboncuk kesinlikle katılıyorum hani molfixtir sleepydir bunlar hep Türk malıydı neyine bu kadar artıyo anlamadım yakında taneyle alcak duruma gelcez
feamtrmea 61arzu 4 numara öyle geliyodur belki ama ben 5 aldığımdan yine 1 tl üstüne geliyo bide nerden aldınız ☺️
feamtrmea Beren-2020 onun ıslak mendilini kullandım pişik yapmıştı bide külot bezini almıştım bi ara çok da kaliteli gibi gelmedi bana ya bilemedim