Leventinannesiii Dün bir koli almaya gittim ver herkes evine stoklamiss birtane desen yok diğer bime gittim şeker süt ordada yok dedimm yoksa arkada stokluyosaniz şikayet edrm anında dedim zammı mi beliyosunuz dedim beni tiye bile almadılar 😭😭😭
mervealco Leventinannesiii saklamışlardır biraz önce gittim bir sürü süt çıkarmışlar ama 8 TL olmuş BİM’in dost sütü. Ve fiyatı elle yazmışlar yeni zam yaptılar herhalde