Lulemom Bugün 4 ay aşılarını oldu bebeğim. Bizim kendi ebemiz yoktu başkası yaptı. Önceki ebe ateş falan olursa calpol ver diyodu. Bugünkü direk gidince ver dedi. Normalde bu zamana kadar yan etki yaşamadık o yüzden vermedim. Şimdi versem mi bilemedim. Yoksa bekleyim mi
Irmakprensesinannesi Lulemom benim kızımda 15 gün önce 4 ay aşılarını oldu her hangi bir yan etki ateş yaşamadım o yüzden boşu boşuna ilaç vermedm
ahumelisasMom Lulemom benim kızım 6 aylık ve her aşısından sonra takip ediyorum dereceyle zaten ensesinden başından biraz emzirirken ateşlenme hissedersem veriyorum doktorun tavsiye ettiği ölçüde takipte kalıp öyle verin zaten huzursuzluğundan anlarsınız
Yoruldum Lulemom vermeyin, ateşi 38 ve üzeri olursa verin . Açıya gitmeden ver aşıdan gelince ver diyenleri anlamak Güç , bebekte ateş yoksa verilmesine gerek yoktur . Çocuğa boşu boşuna Parasetamol yüklemesi .
Esen3535 Lulemom Bi arkdasim ne olur ne olmaz huzursuz olmasın diye hemen veriyor diğeri de ateşi 39 olursa bu sana kalmış tercih senin
Lulemom Irmakprensesinannesi bugüne kadar bende öyle yaptım. Hiç yan etki olmadı. Belki yine olmaz boşuna vermek istemiyorum aslında
ayscnky1 Lulemom bizim doktorumuz calpol verdi aşı olmadan önceki gece uyumadan ver demişti bir çay kaşığı kadar. tüm aşılarına gitmeden hep öyle yaptım şükür ateşlenmedi huysuz olmadı. sizde verebilirsiniz ateşlenmeden önleminizi alın.
Banu- Lulemom ateşi çıkmadan neden verilsin ki. Ateş kötü bişey değil aşı sonrası. Aksine vücut savaşıyor. Bağışıklık oluşuyor. 38 sonrası calpol diyor doktor.
Lulemom Banu- bizim kendi ebemizde öyle diyodu ama bugünkü de ver diyince bende ağır mı acaba ondan mı ver dedi diye düşündüm
ZekiyeTufan Banu- ayy ebeleri çok dinlememek gerek o kadar huysuzlul yaptı ağladı vermedim ateşi yok çünkü huysuzluguna da bi zahmet katlanalım
Elifkskl Lulemom ben aşılara gitmeden önce veriyorum ve aşıdan bi kaç saat sonra da veriyorum çünkü calpol aynı zamanda bir ağrı kesicide ateşi olmasa da ağrısı olmaması için de veriyorum
busra___07 Lulemom bana kalırsa verme bizde bugün olduk 2 gün önce sünnet oldu huysuz huzursuz olmadığı ağrısı olmadığı surece vermemeye çalışıyorum 37 buçuk olunca ver 1 cay kaşığı diyor bize doktorumuz aşıdan sonra bence vermeyin