ilayda33 benim ki kullandı valla ilk avent kullanıyodu damaksız emzikti yenisini almak istemedim çok aşırı pahalı çünkü wee damaklı emzik aldım gayet güzel emdi valla hatta eskidi yenisini aldık onuda hiç zorluk çıkarmadan tuttu arada eskisini verince o kırıldı diyip yenisini istiyor😅