Asilzadem ❤️ Çok teşekkür ederim hislerimi anladığınız için. Ben de bilmiyorum aslında ama emzirmek hep hayal ettiğim bişeydi,normalde de çok alıngan kırılgan bir yapım vardı,Doğumla katlandı. Etrafın söyledikleri,eksik anne gibi hissetmek çok canımı acıttı. İnat gibi çevremdeki annelerin hemen hepsi sütle dolup taşan anneler,imrendim hep. İnşallah üzerimden gider bu takındı. Her emzirme konusu geçtiğinde ağlamamak için kendimi zor tutuyorum ya da başka odaya geçiyorum . Keşke sütüm bir defalığına doyursaydı sonra gitseydi dediğim bile oldu,öyle bi yara. Tabi bu doğru değil biliyorum,isyana da girmekten korkuyorum. Rabbim yardımcımız olsun inşallah❤️ Sanırım takıntımın en büyük sebebi bişeyi hatalı yapıyormuşum gibi davranılması,emzirdikçe gelir kesin gelir gibi söylemlerle boş umutlarla her defasında elim boş dönmek. Göğüslerim o kadar değişti o kadar zarar gördü ki bu evrede ama zerre umrumda değil napayım denedim diyorum en azından🤷🏻♀️ Size ruhen sarılasım geldi yalnız olmadığımı bilmek güzel 💕 Rabbim yardımcımız olsun