gulapikk ben de hamilelikte önce kullandım çok iyi güzel kilo verdim sonra hamilelikte kan verdiğimde beni kanser sandılar bağışıklığım yerle bir olmuş savunma sistemim çökmüş lösemi den şüphelendiler a1 ay hematoloji uğraştım çok berbat Bi dönemdi çok korktum bir daha aslaa kullanmam sağlığımı mahvetmiş sonradan ben söyledim herbalife kullandım diye doktorlar ondan değerlerin bu kadar düşmüş dediler