Leylaozz doğumdan sonra hastaneden kapmıştım ben de ilk bir kaç doktor evde başka kaşınan olamadığı için ciddiye almadı 2 ay kadar çektim en son gittiğim doktor da metrin diye bir ilaç yazdı ve losyon verdi yanında 2 haftaya komple geçmişti isterseniz bir deneyin inşallah çabuk geçer çok berbat bir şey allah kimsenin başına vermesin her tarafımda yaralar olmaya başlamıştı kaşıntıdan