Ecrin07 Merhaba kızlar ben kızımın kıyafetlerını unı baby ve hacı şakir le yıkamama rağmen lekeler çıkmıyor siz ne ile yıkıyorsunuz lekeler nasıl cıkar acaba ?
Baynimir Ecrin07 baby&me leke çıkarıcısından kullanıyorum çok memnunum. İnatçı lekelerde bi kovaya su yapıyorum leke çıkarıcısı döküp bekletiyorum sonra yıkıyorum çıkıyor.
Ecrin07 Seydameva ben 1 saatte yıkıyorum ama bu deterjanı kullanmadım inşallah alıp kullanaym çok tesekkurler