Günaydın kızlar. Nasil anlatsam bilmiyorum. Kızım 5 ay 11 günlük ve emziriyorum. Dun sol mememde sertlik hissettim ve cok aciyor. 2 gundur zaten ucu hafif yara oluyor gibi agriyordu kız emip cekiyor ondan heralde dedim. Ovaladim sicak su torbasi koydum. Ama daha kötü oldu. Sagdi inananin 5 damla bile gelmemis olabilir. Onceden mastit olmuştum bu sanki ona benzemiyor ve bosalmiyor. Sabaha kadar hep verdim kizima ama hic ise yaramadi fazlaca ağrıyor ve sut yok sayilir. Diger memeyi veriyorum ama yetmiyor. Sol gogsumdeki kitle ve agri hic gecmiyor. Ne yapsam doktora genel cerrahiye gitmem gerekmis ama sira bulamam ozele de bu ara cok sikisigiz. Acil e gitsem bir ise yarar mi. Bir akil verin hem cok canım aciyor hemde Kızım a sut yok…. ha bir de şunu ekleyeyim. 2 gun once eşim yanlislikla mememe carpmisti o zaman acayip ağırmıştı onunla ilgisi olabilir mi yaa. Birsey mi oldu acaba