Tugce59 sımdı gordum kucukmus, evet deneyin dedigim gibi kıpırdaması güç olacak zaten dediginiz gibi boğulma soz konusu olcagını sanmıyorum. Ayrıca sunuda soylıyım size. İlk 3 ay bu sekılde yatırınca bebegimi sallamadım yuz ustu koydum gaz durumu oluyordu cok iyi geliyordu sırtına poposuna hafif vuruyordum o sekılde sallamadan uyuyordu bunuda denersiniz. Ayrıca gelişimi içinde faydalk diye düşünüyorum. Sürekli sağ sol döndürdim yüz üstü yatırdım 2,5 3 aylık 15 dk gun ıcınde oturttum 4. Ay sag sol dönmeler 5. Ay yuvarlanma emekleme 6. Ay desteksız kendısı oturabılıyor. Bebegınızde istekli ise faydalı olur dıye düşünüyorum