Bu saate kadar düşunmekten inanin gozume uyku girmedi.Bi yerde yanlışmı yapıyorum ben.Bugun oglumu kum havuzuna götürdüm kalabalikti yaşıtları vardı.Herkes kendi haline oynuyo,benimki ordaki abla uyarmasina ragmen inat yapar gibi devamli kumlara havaya yada cocuklara atiyo.Cocuklarin oynadigi seyleri önlerinden aliyo gidiyo.Ayni deli dana gibiydi ki sosyal bi cocuktur.Durup dururken çığlik atmalar.En sonunda ordaki abla cikarmak istedi bizi cunku diger cocuklar oynayamiyodu.Okadar uzuldumki o an dokunsalar agliycaktim.Ordan baska oyun alanina goturdum içeri girer çıkaramayiz ciglik kiyamet,adina seslenirim yuzume bakmaz.Bilincli bi anne oldugumu dusunuyodum,bagiran cagiran anne olmak asla istemedim ama son zamanlardaki bu davranislar yuzunden sesim istemeden yukseliyo sonra uzuluyorum.Eve bagimli bi cocuk degildir sosyaldir yasitlariylada vakit gecirir.Ilgili anne babayiz.Nerde yanlis yapiyorum ben aksamdan brri dusunuuorum.Isirmasini saymiyorum bile bide o huy basladi.Benim oglum dogdugu gunden beri sorunsuz bi bebekti hep.Ne uyku sorunu ne yeme sorunu hic zorluk cikarmadi bana simdi icinden bi canavar cikti sanki😔😔😔😔