yenibaslangiclara212 Selam arkadaşlar 1 ay içinde 2 defa ella kullanmak durumunda kaldım ve adetim 5 gün oldu gelmedi gecikme yapması normal mi bu durumu yaşayan varmı?
BirAlparslanAnnesi yenibaslangiclara212 ayda 1 kullanımı bile tavsiye edilmezken siz 2 kullanmışsınız çok normal hormonlarınızın dengesi değişti