merhaba Anneler🌸
bebisim 17 günlük. İki gündür Kakasini 2-3 kez yapıyor. Kakasini ve gazını yaparken çok ikiniyor ve kıpkırmızı oluyor sizce bu normal mi? Ayrıca gece çoğu kez ben uyandırmasam emmek için uyanmıyor çok derin uyuyor? Doktora götürmeli miyim ? Normalde randevumuza daha vakit var.